KOMENDANT STRAŻY MIEJSKIEJ W LUBANIU
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKA PRACY
strażnik miejski - aplikant
w Straży Miejskiej w Lubaniu
59-800 Lubań ul. Plac Lompy 1
Wymagania niezbędne:
obywatelstwo polskie,
ukończony co najmniej 21 rok życia,
pełna zdolność do czynności prawnych,
korzysta z pełni praw publicznych,
niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
nienaganna opinia,
wykształcenie średnie,
biegła znajomość obsługi komputera, w tym pakietów biurowych MS Office (Word, Exel), poczty elektronicznej, skanera,
dobry stan zdrowia, sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
uregulowany stosunek do służby wojskowej,
wiedza z zakresu administracji publicznej i prawa samorządowego.
Wymagania dodatkowe:
wysoka kultura osobista, zdyscyplinowanie, systematyczność i komunikatywność,
podstawowa znajomość języka niemieckiego lub angielskiego,
czynne prawo jazdy kategorii B.
Zakres wykonywanych zadań i obowiązków na stanowisku:
działania w zakresie ochrony spokoju i porządku w miejscach publicznych oraz utrzymania czystości na terenie miasta Lubań,
codzienne patrole, obchody objazdy miasta w zakresie przeciwdziałania wykroczeniom i patologii społecznej,
reakcja na nieodpowiednie zachowanie obywateli,
systematyczne kontrole porządku na terenie miasta: kontrola ulic, placów, parków, budynków mieszkalnych, otoczenia zakładów pracy, budynków użyteczności publicznej, posesji prywatnych itp. w zakresie utrzymania czystości i estetyki,
zabezpieczanie miejsc wydarzeń losowych (awarie urządzeń technicznych, katastrof, wypadków drogowych itp.) do czasu przybycia odpowiednich służb,
uczestnictwo w akcjach porządkowych,
niezwłoczne zawiadamianie organów ochrony środowiska o stwierdzeniu występowania zanieczyszczeń zbiorników wodnych i ścieków, niszczenia i zanieczyszczania parków i innych elementów przyrody, rażącego zanieczyszczenia powietrza atmosferycznego dymem, pyłem, itp., erozji gleby, uciążliwych hałasów i wibracji szkodliwych dla zdrowia,
działania kontrolno prewencyjne w zakresie przeciwdziałania skutkom zimy,
sporządzanie codziennych raportów z przebiegu pracy (służby),
Informacje o warunkach pracy na stanowisku strażnik miejski - aplikant w Straży Miejskiej w Lubaniu:
zatrudnienie przewiduje się w okresie miesiąca października/listopada 2023 r., w pełnym wymiarze czasu pracy,
zatrudnienie po raz pierwszy następuje na czas określony nie dłuższy niż 12 miesięcy, w ramach którego pracownik odbywa szkolenie podstawowe,
osoba ubiegająca się o przyjęcie na stanowisko strażnicze: strażnik miejski - aplikant podlega obowiązkowym badaniom lekarskim i psychologicznym,
praca w równoważnym czasie pracy, przeciętnie 40 godzin w przeciętnie 5-dniowym tygodniu pracy, w 4-miesięcznym okresie rozliczeniowym,
praca wykonywana będzie na terenie Gminy Miejskiej Lubań, z siedzibą Straży Miejskiej w Lubaniu, 59-800 Lubań ul. Plac Lompy 1.
W miesiącu lipcu 2023 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Straży Miejskiej w Lubaniu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie wynosił 6%.
Wymagane dokumenty:
list motywacyjny,
życiorys – curriculum vitae,
kserokopie świadectw pracy,
kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (w załączeniu)
oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku, na które prowadzony jest nabór,
oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i o tym, że nie toczy się w stosunku do niego żadne postępowanie karne,
oświadczenie kandydata o tym, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz że korzysta z pełni praw publicznych,
kserokopia prawa jazdy,
w przypadku osoby niepełnosprawnej kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność,
do dokumentów aplikacyjnych mogą być dołączone referencje w przypadku wcześniejszego zatrudnienia.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Straży Miejskiej w Lubaniu ul. Plac Lompy 1; 59-800 Lubań; I piętro lub przesłać pocztą na adres Straży Miejskiej w Lubaniu z dopiskiem:
„ Dotyczy naboru na stanowiska:
strażnik miejski – aplikant
w Straży Miejskiej w Lubaniu
w terminie do dnia 15.09.2023 roku, do godziny 15:00 .
Aplikacje, które wpłyną do Straży Miejskiej w Lubaniu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej
oraz na tablicy informacyjnej Straży Miejskiej w Lubaniu.
Komendant Straży Miejskiej
Michał Łukjaniec
Pliki do pobrania na stronie: